Κυριακή, 15 Ιουνίου 2014

Καλησπέρα σας, βρήκα χρόνο να σας γράψω σήμερα. 

Σε πολλά από τα κείμενά σας, αναφέρεστε στο ότι στόχος του καθενός μας, αλλά και μιας ιδεατής πολιτείας, θα έπρεπε να είναι η συνεχής βελτίωση και εξέλιξη. Και σε αυτό το κομμάτι συμφωνώ απόλυτα και θεωρώ φυσικά ότι σχεδόν τίποτε δεν γίνεται σε αυτή την κατεύθυνση από τα περισσότερα κράτη του πλανήτη αυτή τη στιγμή. 

Εκεί που διαφωνώ μαζί σας, είναι σε κάποιες εμμονές, που κατά την ταπεινή μου άποψη έχετε ως ιστολόγιο, στο κομμάτι της φυλής και νομίζω ότι αν δεν ξεπεραστεί αυτό, λόγω του ότι ο κόσμος είναι καλώς ή κακώς κολλημένος σε politically correct στερεότυπα, πάντοτε θα μπαίνει σε όποιον μιλάει για θέματα ράτσας και φυλής, η ταμπέλα του ακραίου κλπ. Παρολαυτά μου αρέσει ότι είστε πολύ μακριά από φανατισμούς και εκφράζεστε παντού κόσμια και χωρίς χαρακτηρισμούς. Ακόμα δηλαδή και τα συγκεκριμένα θέματα, τα αγγίζετε με τέτοιο τρόπο που δύσκολα κάποιος θα σας χαρακτήριζε ακραίους και αυτό είναι πολύ έξυπνο εκ μέρους σας ώστε να προπαγανδίσετε ορθά τις ιδέες σας. 

Και εδώ προκύπτει η πρώτη μου ερώτηση: τι προέχει για εσάς; μια παγκόσμια αφύπνιση όλων των ανθρώπων, μια αφύπνιση της λευκής φυλής, των Ευρωπαίων ή των Ελλήνων; Και ποιος είναι ο τελικός στόχος όλης αυτής της προσπάθειας; Να μην εξαφανιστεί η λευκή φυλή, να προτείνει κάτι εναλλακτικό και επαναστατικό ή τίποτα από αυτά; 

Και κάτι άλλο που ήθελα να ρωτήσω. Η μάχη που δίνετε είναι μάχη ιδεών, σωστά; Αν υποθέσουμε ότι το 90% των Ελλήνων είχε τις δικές σας απόψεις αυτομάτως, σήμερα. Τι ακριβώς πιστεύετε ότι θα άλλαζε και πώς ακριβώς, δεδομένου του ότι η δημοκρατία λειτουργεί και με το 10%. Δεν είδα πχ κάποιον να ιδρώνει επειδή στην Ολλανδία ψήφισε μόνο το 30 κάτι τοις εκατό στις πρόσφατες Ευρωεκλογές. Θα ιδρύατε ποτέ κόμμα σε μια τέτοια περίπτωση ή απορρίπτετε πλήρως τη δημοκρατία; 

Είμαι απογοητευμένος γενικότερα από το σύγχρονο status quo, όπως νομίζω και ο περισσότερος κόσμος του πλανήτη, που ούτε καν πάει να ψηφίσει. Φαίνεται ότι όλοι ζητούν κάτι διαφορετικό, που θα εμπνεύσει. Ας ελπίσουμε να βρεθεί και να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στις ιδέες μας. 

Ευχαριστώ! 
Victory 

Απάντηση: 

Κι εμείς, από τη μεριά μας, ευχαριστούμε για την επικοινωνία και για τις ενδιαφέρουσες ερωτήσεις που θέσατε. Πιστεύουμε πως η συνολική μας τοποθέτηση απέναντι στα συγκεκριμένα ερωτήματα θα βοηθήσει στο να διασαφηνίσουμε περισσότερο τη θέση μας, ως συντακτική ομάδα του ηλεκτρονικού περιοδικού Ιδεάπολις, σχετικά με το ύφος και περιεχόμενο της ιστοσελίδας, αλλά και της συλλογικότητάς μας γενικότερα. 

Καταρχήν, ο χαρακτηρισμός ως “εμμονής”, για τις απόψεις που παρουσιάζουμε σχετικά με το φυλετικό ζήτημα, πιστεύουμε πως είναι άστοχος. Η βιολογική ή εθνοφυλετική, αν προτιμάτε, καταγωγή του ατόμου αποτελεί μία βασική και καθοριστική παράμετρο της διαμόρφωσης της ταυτότητάς του. Σαφέστατα και δεν είναι η μοναδική ή αποκλειστική παράμετρος, αποτελεί, όμως, αυτή την παράμετρο που η σημασία της υπονομεύεται και υποβαθμίζεται – έως και εκμηδενίζεται - περισσότερο από όλες τις άλλες. Ως εκ τούτου, πιστεύουμε πως η ανάδειξή της και η τοποθέτησή της στις σωστές διαστάσεις αποτελεί βασικό ζήτημα στην προσπάθεια της επανάκτησης και αναδιαμόρφωσης της ταυτότητάς μας, απέναντι στην ισοπέδωση του φιλελευθερισμού και της παγκοσμιοποίησης. Εάν το τίμημα γι' αυτή την προσπάθεια είναι η κατηγοριοποίηση από την πολιτικά ορθή αστυνομία σκέψης, τότε είμαστε έτοιμοι να το δεχτούμε. Η κατηγοριοποίηση, βέβαια, είναι το μικρότερο κακό, όπως έχει αποδειχθεί. Τι νόημα έχει, όμως, η αποσιώπηση ή η άμβλυνση της έκφρασης των απόψεων προς αποφυγή της κατηγοριοποίησης ή των χαρακτηρισμών γενικότερα; Το αποτέλεσμα είναι από τη μία πλευρά να αλλοιώνεται το περιεχόμενο και το νόημα των ιδεών και από την άλλη πλευρά οι ιδεολογικοί αντίπαλοι να συνεχίζουν απτόητοι τη στρατηγική της έντασης, χρησιμοποιώντας όλα τα πλεονεκτήματα που τους παρέχει η ιδεολογική ηγεμονία. 

Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι η ιδεολογική κυριαρχία του φιλελευθερισμού και του πολιτικά ορθού έχει οικοδομηθεί, μετά από πολυετή συστηματική εργασία, πάνω σε επιστημονικοφανείς βάσεις. Άρα, για να υλοποιηθεί η αποδόμησή της, χρειάζεται μία εξίσου συστηματική και επίπονη διαδικασία μεταπολιτικής ανοικοδόμησης, πάνω σε στέρεες ακαδημαϊκές και επιστημονικές βάσεις. Όπως έχει, επίσης, αποδειχθεί, ο λαϊκισμός, ο τυφλός φανατισμός και η στείρα αντίδραση μπορούν να φέρουν πρόσκαιρα ψηφοθηρικά αποτελέσματα αλλά δεν μπορούν να διαμορφώσουν πολίτες και κινήματα. Από την άλλη μεριά, βέβαια, η ηθική και η αισθητική αποτελούν βασικά στοιχεία των ιδεών μας και έχουν αξία μόνο όταν εκδηλώνονται ως κεκτημένα βιωματικής προσέγγισης και όχι ως αποτελέσματα τακτικισμού ή αντιγραφής, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν επιρροές ή ότι ισχυριζόμαστε μία πολιτική παρθενογένεση. 

Προχωρώντας στην απάντηση της πρώτης ερώτησης θα τολμήσουμε να αναφερθούμε επιγραμματικά στο σκοπό μας ως την επιβίωση των ανθρώπων μας και τη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος για τα παιδιά μας. Μπορεί να ακούγεται γενικόλογο ή αόριστο, αλλά, κατά βάση, αποτελεί την πιο συγκεκριμένη απάντηση που μπορεί να δοθεί. Δεν μπορούμε να αναφερόμαστε στην εξέλιξη και στην αυτοβελτίωση του ατόμου όταν θα έχει αλλοιωθεί δια παντός η βιολογική του υπόσταση. Στην εποχή της παγκόσμιας ισοπέδωσης του φιλελευθερισμού, η συνειδητή προσπάθεια της εθνοφυλετικής επιβίωσης και ανάπτυξης αποτελεί την πιο επαναστατική πράξη. 

Από εκεί και πέρα, αυτό που είναι μέσα στις δυνατότητές μας είναι να προσπαθούμε να ζούμε καταρχάς εμείς οι ίδιοι σύμφωνα με τις ιδέες, τις αρχές και τις αξίες μας, καθώς και να προσπαθήσουμε να επηρεάσουμε θετικά και δημιουργικά, προς αυτή την κατεύθυνση, όσους περισσότερους από αυτούς που θέλουν και μπορούν να αφουγκραστούν το κάλεσμά μας. Είμαστε Έλληνες, είμαστε Ευρωπαίοι, είμαστε Λευκοί, είμαστε άνθρωποι, είμαστε κάτοικοι αυτού του πλανήτη και πάει λέγοντας. Διεκδικώντας το δικαίωμά μας στη διαφορετικότητα σημαίνει ότι σεβόμαστε και τη διαφορετικότητα του άλλου, από τη στιγμή που αυτή δεν απειλεί τη δική μας ύπαρξη. Ο ολετήρας της παγκόσμιας αγοράς μάς απειλεί όλους, περισσότερο ή λιγότερο. Η προσπάθεια της αφύπνισης, λοιπόν, δεν έχει να κάνει μόνο με ένα έθνος ή, ακόμα, μόνο με μία φυλή, αλλά με ολόκληρη την ανθρωπότητα. Η αλλαγή, όμως, ξεκινάει από το σπίτι μας. 

Σχετικά με τη δεύτερη ερώτηση, ο κοινοβουλευτισμός δυτικού τύπου, που αποκαλείται δημοκρατία, αποτελεί ένα ειδικά διαμορφωμένο πλαίσιο που διαφυλάττει, με τον τρόπο λειτουργίας του, πως η διαχείριση της εξουσίας δεν πρόκειται να ξεφύγει από τα χέρια των κομμάτων – εταιρειών, τα οποία λειτουργούν με τους όρους της αγοράς παρά στη βάση των ιδεών. Αυτό δεν σημαίνει ότι το σύστημα δεν έχει τρωτά σημεία ή ότι δεν μπορούν να υπάρξουν περιπτώσεις όπου να είναι θεμιτή, για λόγους τακτικής, η συμμετοχή στις εκλογικές διαδικασίες, αλλά, εξ ορισμού, το παιχνίδι είναι στημένο και αυτό πρέπει να το γνωρίζουν όσοι αποφασίζουν να πάρουν μέρος. Σε ό,τι αφορά τον Κύκλο μας, οι στόχοι μας είναι συγκεκριμένοι και βρίσκονται πολύ μακριά από κοινοβουλευτικά και γενικότερα εκλογικά παιχνίδια. Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει ότι άτομα που συμμετέχουν στον Κύκλο μας δεν μπορούν, παράλληλα, να είναι μέλη κομματικών ή άλλων σχηματισμών, αλλά κάτι τέτοιο αντιμετωπίζεται κατά περίπτωση. 

Όπως αναφέρεται και στο ερώτημα, η μάχη που δίνουμε είναι μάχη ιδεών και ένας από τους στόχους μας είναι να επηρεάσουμε θετικά στον τρόπο της σκέψης των ατόμων που μοιράζονται ορισμένους από τους προβληματισμούς μας. Πεποίθησή μας είναι ότι για να μπορέσει να επέλθει μία δραματική αλλαγή στο πολιτικό γίγνεσθαι πρέπει πρώτα να προηγηθεί μία εξίσου δραματική αλλαγή στον τρόπο σκέψης της κοινωνίας. Μία επαναστατική αλλαγή, αν προτιμάτε. Η επανάσταση, όμως, είναι διαρκής εξέλιξη. Δεν έχει ένα τερματικό σημείο, ή, μάλλον, το τερματικό της σημείο είναι η ουτοπία. Εμείς όμως δεν αγωνιζόμαστε για μία ουτοπία, αλλά για το μέλλον μας. Το αύριο θα εξαρτηθεί από την προετοιμασία που κάνουμε σήμερα, όπως το σήμερα είναι αποτέλεσμα της διεργασίας της προηγούμενης περιόδου. Με άλλα λόγια, δεν γίνεται να γνωρίζουμε τι θα άλλαζε ακριβώς εάν η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων ενστερνίζονταν τις ιδέες μας. Αυτό που γνωρίζουμε είναι το πού βρισκόμαστε σήμερα σε σχέση με το πού βρισκόμασταν κάτι περισσότερο από ένα χρόνο πριν. Και με βάση αυτή τη γνώση προγραμματίζουμε, όσο μπορούμε, το πού θέλουμε να βρισκόμαστε ένα χρόνο μετά. Από εκεί και πέρα, το αποτέλεσμα των προσπαθειών μας δεν μεταφράζεται σε ισορροπίες εκλογικής φύσεως, ούτε καν ποσοτικοποιείται απόλυτα, κι αυτό γιατί αποτελεί κατάθεση ψυχής και τρόπο ζωής. 

Κλείνοντας, θέλουμε να ευχαριστήσουμε για ακόμη μία φορά για την επικοινωνία, με την ελπίδα ότι καλύψαμε με την απάντησή μας τα ερωτήματα που τέθηκαν. Η έμπνευση για τη δημιουργία του διαφορετικού βρίσκεται μέσα μας. Στο χέρι μας είναι να τη βγάλουμε στην επιφάνεια. 

Από τη συντακτική ομάδα.

Ταυτότητα

Αρχείο

Δημοφιλείς Αναρτήσεις

-Ελεύθερη αναδημοσίευση κειμένων - Ομάδα Ιδεάπολις - επικοινωνία: ideapolisgr@yahoo.gr - Πάτα στις ρίζες σου γερά και κοίτα ψηλά -